جان ور

ساخت وبلاگ

جنس مناسب روپوش ها و مانتو های پزشکی

جنس مناسب روپوش ها و مانتو های پزشکی یکی از نکاتی است که بسیاری از خریداران این البسه پزشکی آنرا مد نظر قرار می دهند. نوع پارچه و همچنین مقاومت این پارچه در برابر شستشو های مکرر و همچنین عدم لکه پذیری و نیز عدم ایجاد حساسیت پوستی برای کادر درمان یکی از مهمترین نکاتی است که ما باید در خریداری مانتو، روپوش و اسکراب پزشکی مد نظر قرار دهیم.

 

ویژگی جنس روپوش پزشکی

  •   نوع پارچه : نخ 65 % , پنبه 24 % , پلی استر11%
  • دستورالعمل ها :با آب سرد 30 سانتیگراد شسته شود، در صورت نیاز به اتو ،در دمای پایین تری استفاده شود
  • ویژگی های منحصربه فرد :پاک شدن لکه خون و بتادین، چروک نشدن، خنکی و سبکی لباس هنگام استفاده طولانی مدت
  • طراحی لوکس و منحصربفرد

جان ویر با داشتن بهترین کارشناسان طراحی و تولید البسه پزشکی یکی از بهترین اسکراب های، مانتو ها و روپوش پزشکی را برای کادر محترم درمان تهیه و تولید نموده است. برای کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما تماس بگیرید.

جان ور...
ما را در سایت جان ور دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : جان ور janwear بازدید : 120 تاريخ : يکشنبه 28 فروردين 1401 ساعت: 12:50

نکاتی برای خوش فرم نگه داشتن اسکراب های پرستاری

نگه داشتن اسکراب های پزشکی

نکاتی برای خوش فرم نگه داشتن اسکراب های پرستاری

نکاتی برای خوش فرم نگه داشتن اسکراب های پرستاری در این مقاله به بررسی نکاتی خواهیم پرداخت که باعث می شود اسکراب های پزشکی در بهترین حالت خوش فرم به نظر برسند. نگه داشتن اسکراب های پزشکی در یک وضعیت مناسب بسیار ضروری به نظر می رسد. نگه داشتن اسکراب برای ایمنی بدن شما می باشد نه فقط برای تمیز نگه داشتن ظاهر شماست. ضدعفونی کردن اسکراب ها، روپوش ها، مانتو های پزشکی قبل از شیفت کاری بعدی بسیار مهم می باشد. با این حال نکاتی برای ضد عفونی کردن لباس در ادامه مورد بررسی قرار خواهند گرفت که به بررسی آنها می پردازیم.

 

قبل از شستشو اسکراب

قبل از شستشو اسکراب ها آنها را جداگانه در آب سرب با نصف فنجان سرکه بشوریید. این مرحله به حفظ ظاهر و افزایش طول عمر اسکراب های کمک می کند. در واقع این مرحله به تثبیت رنگ اسکراب کمک می کند.

 

حفظ اسکراب ها برای محیط کار

قبل از شیفت، اسکراب‌های تمیز را در کیسه‌های هوا بسته قرار دهید تا از میکروب‌ها و عفونت‌ها محافظت کنید.

 

اسکراب های خود را به صورت VIP نگه دارید

با اسکراب های خود مانند سایر لباس خود رفتار نکنید. البسه پزشکی مانند مانتو، روپوش و اسکراب به ضد عفونی کردن کامل تری احتیاج دارند و آنها با سایر لباس های خود یکجا قرار ندهید. در صورت وجود لکه در اسکراب ها حتماً از یک لکه بر قوی استفاده کنید.

 

اسکراب های را دو مرتبه بشویید

برای ضدعفونی اسکراب ها، باید بار آنها را طی دو دوره شستشو بشویید.  سعی کنید اسکراب های در یک ظرف بزرگ برای شستشو قرار دهید.

 

اسکراب های خود را تازه نگه دارید

بعد از خشک شدن اسکراب ها آنها با استفاده از اتوی پرسی بزرگ اتو کنید. این یک مرحله مهم برای تمیز نگه داشتن اسکراب ها می باشد. زیرا گرمای اتو موجب از بین رفتن میکروب ها می شود. قبل از استفاده از اسکراب حتماً آنها را در یک کیسه تمیز و خشک قرار دهید.

جان ور...
ما را در سایت جان ور دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : جان ور janwear بازدید : 116 تاريخ : دوشنبه 22 فروردين 1401 ساعت: 13:28

 

انواع مانتو های پزشکی و استایل های آنها

مانتو ها پزشکی

انواع مانتو های پزشکی و استایل های آنها

انواع مانتو های پزشکی و استایل های آنها از جمله موارد هستند که ما می خواهیم در این نوشته به آن بپردازیم. مانتو های پزشکی یکی از لباس های فرم رسمی پزشکان و پرستاران می باشد. روپوش یا مانتو های پزشکی برای محافظت و همچنین شناسایی افراد مختلف مورد استفاده قرار می گیرد.

 

مانتوهای رنگی

روپوش و مانتو های پزشکی سفید خیلی سریع کثیف می شوند. یک روپوش پزشکی مناسب لکه ها را پنهان نگه می داد و همچنین شما را در برابر انواع آلودگی ها محافظت می کند. مانتو های رنگی آزمایشگاهی حسی تازه و دوستانه را به فضای تند یک موسسه پزشکی می بخشد.

 

مانتو های پزشکی به سبک قصابی

اگر روپوش پزشکی می‌خواهید که به شما پوشش کامل بدن را بدهد تا از شما در برابر ریزش و لکه محافظت کند، مانتو پزشکی به سبک قصابی برای شما مناسب است. این روپوش های پزشکی معمولاً جیب ندارد. جیب‌ها می‌توانند برای نگهداری وسایل راحت باشند، اما جیب‌ها همچنین می‌توانند به قلاب‌ها و گوشه‌های میز گیر کنند. با این حال، در صورت نیاز می توانید جیب های مخفی و بدون مانع را به این البسه پزشکی اضافه کنید.

 

مانتو های پزشکی کانتر

اگر روپوش پزشکی می خواهید که بیشتر شبیه یک کت باشد. طول آن معمولاً 30 اینچ، سه دکمه مانند ژاکت کلاسیک دارد. این مانتو های پزشکی شامل دو جیب پایینی و یک جیب چپ دارد.

 

مانتو های دندانپزشکی

این روپوش های پزشکی تنها مختص داندانپزشکان نمی باشد در واقع هر متخصص پزشکی می تواند آن را بپوشد. طول این روپوش های پزشکی تا وسط ران و جنس پارچه محکمی دارد. این روپوش ها دارای جیب های متعدد و متناسب هستند.

جان ور...
ما را در سایت جان ور دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : جان ور janwear بازدید : 152 تاريخ : پنجشنبه 18 فروردين 1401 ساعت: 12:12

 

پارچه اسکراب های پزشکی: کدام یک بهترین است

انواع پارچه های اسکراب پزشکی

پارچه اسکراب های پزشکی: کدام یک بهترین است

برای انتخاب پارچه اسکراب پزشکی برای تهیه و تولید اسکراب، روپوش و مانتو های پزشکی و جراحی یکی از بهترین راه حل ها آشنایی با انواع و اقسام پارچه های اسکراب می باشد. چهار نوع اصلی پارچه اسکراب وجود دارد:

  • پنبه
  • پلی استر
  • ریون
  • اسپندکس

جان ور...
ما را در سایت جان ور دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : جان ور janwear بازدید : 127 تاريخ : سه شنبه 16 فروردين 1401 ساعت: 14:09

راهکارهای مناسب برای شستشوی اسکراب های پزشکی

راهکارهای مناسب برای شستشوی اسکراب های پزشکی از جمله مهمترین نکاتی هستند که ما در این مقاله سعی داریم بر آن اشاره کنیم. تمیز کردن اسکراب های جراحی و پزشکی یکی از مهمترین کارهایی است که باید مورد توجه قرار گیرد. اسکراب‌های پزشکی در معرض لکه‌ها و باکتری‌های زیادی هستند، بنابراین شستن صحیح آن‌ها به شما و خانواده‌تان کمک می‌کند تا سالم بمانید. این نکات را برای تمیز کردن اسکراب های و مانتو پرستاری خود بررسی کنید تا ظاهری عالی داشته باشید.

1- اسکراب ها را در آب گرم بشویید و سرکه سفید را اضافه کنید

2- قبل از شستشو، لکه ها را پاک کنید

3- اسکراب های پرستاری خود را بلافاصله بعد از کار تمیز کنید

4- هنگام شستشو آنها را به سمت بیرون برگردانید

 

5- اسکراب ها را با بقیه لباس هایتان نشویید

 

6- به طور مرتب از سفید کننده استفاده نکنید

 

7- قبل از خشک کردن لکه ها را بررسی کنید

 

جان ور...
ما را در سایت جان ور دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : جان ور janwear بازدید : 115 تاريخ : دوشنبه 15 فروردين 1401 ساعت: 1:02

انواع روپوش های پزشکی

روپوش های پزشکی

انواع روپوش های پزشکی

انواع روپوش های پزشکی را شما می توانید در فروشگاه جان ویر با بهترین کیفیت و قیمت مناسب بیابید. ولی برای اینکه آشنایی بهتری با انواع و اقسام آنها داشته باشید در این مقاله به بررسی چند نوع از این رپوش های پزشکی خواهیم پرداخت. در طول زمان تجهیزات پزشکی و نیز البسه پزشکی دست خوش تغییراتی زیادی شده است. روپوش های پزشکی نشان دهنده احترام و اعتماد به کارایی کادر محترم درمان می باشد.

به طور کلی، اگر از کسی بپرسید، اگر یک کت آزمایشگاهی تمیز و شفاف و گوشی پزشکی دور گردن بپوشد، سریع متوجه می‌شود که یک فرد پزشک است. پوشیدن کت آزمایشگاهی در محل کار برای پزشکان یک امر عادی شده است. همچنان این مسئله باید مد نظر قرار بگیرد که همه پوشش های آزمایشگاهی برابر نیستد و همه به یک شکل ایجاد نمی شوند. این تنوع در روپوش، مانتو و اسکراب های پزشکی را می توان در نوع جیب ها، دهانه ها، دسترسی به جیب های شلوار و مقاومت در برابر لکه ها و چروک ها در نظر گرفت.

انواع روپوش پزشکی

 

روپوش های آزمایشگاهی و پزشکی بلند

این روپوش های پزشکی طول بین 36 الی 42 اینچ دارند که تا زانو را تغییرباً پوشش می دهد. در واقع این روپوش های بلند باعث می شود که در برابر آلودگی و باکترهای شما را کمتر آسیب پذیر کنند. این پوشش های پزشکی توسط شیمیدان، داروساز و افراد در آزمایشگاه های پاتولوژی ترجیح داده می شود.

 

روپوش های آزمایشگاهی و پزشکی کوتاه

این روپوش‌های پزشکی معمولاً طول کوتاه‌تری دارند و اندازه‌هایی از 28 اینچ تا 35 اینچ دارند. این کت های آزمایشگاهی تقریباً به طول ران می رسند. آن روپوش های آزمایشگاهی به عنوان بلند شناخته می شوند، که در آن 2 اینچ به طول و آستین اضافه می شود. این نوع پوشش برای افرادی که بازوهای بلندی دارند ایده آل است.

 

روپوش های مناسب مشاوران پزشکی

این روپوش های پزشکی توسط پزشکان بیشتر در جلسات مشاوره مورد استفاده قرار می گیرد. این روپوش های پزشکی شباهت زیادی به نمونه های آزمایشگاهی دارد. زنان این روزها برای داشتن ظاهری شیک و جذابیت زنانه، کت های آزمایشگاهی خود را به گونه ای متفاوت طراحی می کنند.

 

روپوش پزشکی مدل کت

اینها کت های پزشکی هستند که طول کوتاهی دارند و جنس پارچه آنها کتان می باشد. طراحی راحت، شیک و مد روز همواره در این البسه پزشکی دیده می شود.

روپوش های پزشکی طرح دار

این روپوش های پزشکی باریک با درزهای پرنسسی، دارای کمربند که برای ایجاد ظاهری جذاب تر طراحی شده اسند.

روپوش های و اسکراب های پزشکی رنگارنگ

برای ایجاد تنوع در طرح های و رنگ های مورد استفاده توسط کادر درمان، طرح های رنگی نیز در روپوش های و اسکراب های پزشکی به وفور دیده می شود.

جان ور...
ما را در سایت جان ور دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : جان ور janwear بازدید : 133 تاريخ : چهارشنبه 3 فروردين 1401 ساعت: 3:16